Başa

HAKKIMDA

Hakkımda » Özgeçmiş

1966, Kırıkkale doğumlu, evli iki çocuk babası olan Dr Ali ÖZLÜK, ilk ve orta öğrenimini Kırıkkale’de tamamladıktan sonra 1983 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’ne başlamış ve 1989 yılında mezuniyetin ardından Kastamonu da mecburi hizmetini yapıp 1991 -1997 yılları arasında Ankara Onkoloji Hastanesi 2. Genel cerrahi kliniğinde ihtisas yapmıştır. Uzmanlık eğitimi sırasında meme hastalıkları ve meme kanserinin cerrahi tedavileri ile ilgili çalışmalara katılmıştır. Uzmanlık eğitiminden sonra 1997-1999 yılları arasında Antalya Serik Devlet hastanesinde, 1999-2008 yıllarında Antalya Devlet Hastanesi ve 2008-2011 yıllarında Antalya Eğitim Araştırma Hastanesinde, 2011-2015 yılları arasında Antalya Memorial - Medstar Hastanesinde görev yapmıştır. Şu anda kendisine ait özel kliniğinde Antalya’da mesleki yaşamına devam etmektedir. Cerrahi uygulamalarında mesaisini yoğun olarak meme hastalıklarının ve meme kanserinin cerrahi tedavisine ayırmaktadır.

Dr.Ali ÖZLÜK, meme kanseri cerrahisinde yenilikleri uygulamak üzere 2011 yılında İtalya’da Milano’da Avrupa Onkoloji Enstitüsü’nde (IEO) ve 2014'de ABD'de Pittsburg'da Magee Women Hospital'da meme merkezinde meme kanserinde Onkoplastik cerrahi ve Lenfödem tedavisi ile ilgili çalışmalara ve kurslara ve Türkiye'de SENATÜRK projesi kapsamında onkoplastik cerrahi kurslarına katılmıştır. Dr. ÖZLÜK meme kanserinin erken tanı ve tedavisinde Antalya'da ve ilçelerinde yapılan; Medstar ve Büyükşehir Belediyesi ile ortaklaşa olan Kanser Okulu, sivil toplum kuruluşları ile olan ortaklaşa "meme kanserinde erken tanı" gibi projelerde aktif rol oynamıştır.

Dr. Ali ÖZLÜK meme kanserinin tedavisinde ekip anlayışını önemseyen ve bu nedenle tıbbi onkolog, plastik cerrahi, radyoloji, nükleer tıp, radyasyon onkolojisi ve psikiyatri ile hastalarının tanı ve tedavisini planlayan bir yaklaşım içerisinde hizmetlerine devam etmektedir. Antalya'da ilklerden olan meme kanseri cerrahisinde onkoplastik cerrahi uygulamalarından plastik cerrahi ekibi ile beraber cilt koruyucu mastektomi, memede terapotik redüksiyon mamoplasti ve bekçi lenf düğümü örneklemesi gibi yenilikçi cerrahi uygulamaları yoğun bir şekilde hastalarına uygulamaktadır...

Op.Dr.Ali ÖZLÜK meme hastalıkları, meme kanserinin cerrahisi, meme kanserinde onkoplastik cerrahi ve meme kanserinin erken teşhisi gibi konularla ilgilenmektedir.

Site içeriğinde bulunan bilgiler sadece
bilgilendirme amaçlıdır, bu bilgiler kesinlikle
hekimin hastasını tıbbi amaçla
muayene etmesi ve tanı koyması yerine geçmez.